Saturday, January 8, 2011

the new me ;)

hey peeps ! 
sebelom nie aku da penah ade 1 blog tp ntah kenape laa kn, aku rase mcm blog yg tuh cm tak bape nk BEST je..xtaw laa kenape ! aku takde jwpn yg pasti, sorry ye blog lame ! 
haa, aku rase cm aku still tak t'lmbt to say HAPPY NEW YEAR kn ?  so, bile da taon baru nie, 4 sure laa every single person akan ade AZAM baru kn ?  eh, nk taw tak ape azam baru aku taon nie ? mesti korg cm busybody nk taw kn ? hahaha..meh meh aku list kn kt korg ! 


  • aku nk dpt DL sem nie :) 
  • aku nk buwat parents aku bangge & aku taknak diowg sdey2 lg :) 
  • aku nk bukti kn pd MEREKA2  yg aku bole idop sdiri :)
  • aku nk blaja jd owg yg d sayangi & d senangi ;p
  • aku nk jd PENGERUSI yg sempurna walopon aku taw, xde yg perfect kt dunia nie !
  • aku nk b'jimat cermat & try utk tak mtk duit ngn mummy daddy dis sem & b'gntung ngn PT smate2..
  • aku TAKNAK BAEK SANGAT ngn owg sbb aku DA SERIK GILEE !!
  • aku taknak peduli pasaan owg sbb owg tak pnh nk peduli pasaan aku , kn ?? 
  • AKU NK  BF LAA, BOLE TAK ?? 

till today, aku rase nie je kot dlu azam taon baru aku :) kang bnyk2 kang, kot tak t'langsai aje ! hehe..till then, take care !




ℒℴvℯ, iylia 


No comments:

Post a Comment