Saturday, February 5, 2011

at last, dpt jgk aku tgk cte KHURAFAT !

salam korang ! 

post kali nie, speSIALLL utk dak2 uma aku ( R6203 )..

kakak2, adik korg nie da pegi nonton cte khurafat tuh ! omaigod ! mmg sumpah saket dada aku tgk cte nie wey, bkn takot tp t'kejott ! aku pegi tgk nie time kt teluk batik laa..sbb mlm tuh, ktowg xde pape program, so kwn mummy nie bwk laa aku, adik & 2 owg ank die pegi tgk cte nie..anty wan nie, masok kali nie, da 3 kali da die tgk cte khurafat nie..punye laa die minat kn ? hehe..anyway, thnx taw anty ;) syg anty lebeh laaa !!


actually, aku pown tak bape nk sangke yg anty wan nk bwk ktowg pegi tgk wayang mlm tuh..yelaa, sbb kt tmpt owg kn..mne nk taw jalan sgt..tp anty wan nie, cekal owg nye..maen redah aje then maen tnye2 owg awam..then, jumpe laa ! heheh..b4 dat, ktowg usha on9 sume dlu ;) time usha, tgk timetable die, showing pkul 10.40 mlm, ktowg smpai kt cinema tuh da kul 10.40 lbh da..bile tnye, rupe nye, showing kul 11.30..

sbena nye, aku cm da neves ckit ! yelaaa, gile kau ! tgk cte antu tyme2 midnite cm tuh ! hahahaha..tp aku tak tnjuk sgt, chillax je laa ! hehe..bile da msok cinema tuh, awal2 lg da ade antu da wey..YA ALLAH, tuhan aje taw ! sblh kiri aku , adik & sblh kanan syamim, ank anty wan..hehe..aku jerit mmg gile babi punye kuat wey ! adik pown tak bape nk jerit sgt cume die cm t'lompat2 ats kusi tuh..syamim lak, ilex je sbb die da tgk da sblom nie..

mmg naseb baek laa aku takde saket jntong wey, kalo tak mmg tempah maot je aku mlm tuh ! haha..aku cm da dpt bayang da, cane laa kalo tgk ngn dak2 uma aku nie kn ? konpem laa ktowg bwt cinema tuh cm bapak ktwog punye, ye dakk ? hahaha..bdk2 OM nie mmg suke outsanding ;)  pade sape2 yg tak tgk lg, baek pegi tgk laa cepatt ! siyes wey, pegi tgkkk ! hahah

antare scene2 die yg wat aku cuak , ialah seperti berikotttttttt ; 


* yg nie mmg aku jerit gile babi ! 


* yg nie lg laa aku jerit ! hahahaa..bodo nye antu, maen terjah je !!


* haa, part nie mmg aku m'gelupor gile kt kusi tuh ! gile ko ! maen angkat2 mayat cm angkat awex lak , kn ? kalo aku, mmg tak laaa ! uishh, mtk simpangg laa sume nie ! 

hahahaa..yg aku bole ckp juz one word, SUPERBB !  syg SHAMSUL YUSOFF laa, bole kn ? hehe


sekian, wassalam ;) 

No comments:

Post a Comment