Saturday, February 19, 2011

kami sume memang tak suke kau !!

salam !

now, aku nk teros terang aje ! tp xde laa nk terang sgt pown..

eh hello manusia ! kau tak suke die eyh ? okey FINE ! takpe laa, itu urusan kau dgn die TAPI kau tak payah laa nk libat kn ktorg utk tak suke die jgk ? bole tak ? jgn cube2 nk racun pale otak ktorg nie laa ! ktorg nie ade mate, kepale, telinge, otak & akal pikiran utk b'pk dgn lbh waras ! kau tak payah nk m'rambang kn mate ktorg nie dgn SIFAT BAEK kau tuh ! sumpah aku tak suke ! lame2 kalo bekerjasama ngn kau nie, bole buwat aku kuros taw ! ade yg ckp, jimat duit aku ! yelaaa ! sbb aku tak payah nk susa2 pegi beli ubat kurus sume, kn ? so, oleh yg demikian, kau tlg laa jgn pk yg kt dunia nie kau sorg je yg nk idop ! please kindly do consider others bebeyh, okey ? malas laa nk marah lame2, kang t'kua sume2 yg tak ptot lak ! daa laaa, kalo kau bace blog nie & kau rase mmg post nie utk kau ! NAAAHHHHHHHHHHHHHHHH  ! sile kn, rase kn je laa ! mmg aku karang speSIAL utk SANTAPAN kau agar m'jd lbh SENTAPPP ! daa laa, byebye !

No comments:

Post a Comment