Wednesday, April 20, 2011

officially home sweet home :)

dear stalkers & frens..

after all those hectic weeks, at last ! 
aku bjaye bwk diri kembali ke pangkuan keluargaa..

okay..
aku taknak cte cm mne neves nye aku sblom blik sini ari tuh..
sumpah aku neves.. 
neves dgn basss..

okay, full stopp ! 

so,
dis is my 1st tyme naek bas siang..
ya Allah..
sumpah aku pening gile naek bas siang !
bas jln mcm hareemmm jee..
haha..
lantak laa situ,
jnji aku da smpai..
da smpai uma, 
konpem2 laa bnyk gossip liar bwu yg aku xtaw lg..
yelaaa..
dok puncak kn ? 
haha

after gossipping sume2 tuh..

aku pown stat laa smpai kn salam2 yg t'kirim oleh kwn2 aku kt parents aku nie..

and one of them is from abe long..
konpem korg tak kenal..
dats y aku brani mentioned name nie..

aku syak cm die xkn ade mase nye nk stalk blog aku nie..

so, 
bile aku ckp kt daddy..
yg abe long nie kim salam..
daddy cm t'kjot jgk..
eh, u contct ngn die ke ? 

aku jwb..
of kos laa..
along slalu je cntct ngn die if same2 on9..
daddy taw tak die skng kt mne ? * aku tnye..
daddy ckp tak..
so,
aku laju je laa jwb..
die keje kt pelantar minyak arab saudi..

die da bis blaja da kt UTP, Tronoh tuh..

haaaa,
nk taw tak ape daddy aku ckpp ?

daddy ckp..

long, u gewe ngn die je laa long..
ye dak ? 
die pown okay jgk ! 

oh maii ! 
tak sangke lak daddy nk ckp cm tuh kt aku...
hahahahahahhaa

aku ckp, xnk laa daddy..
along treat die cm abg along sdirik je..

daddy pown taw kn..
we ols da lame kwn..
since bdk2 lg kott

malas laa nk pk sal kapel2 nie daddy..
die pown mayb da ade pilihan sdiri..
owg bijak pndai cm tuh..
x pndg nye ank daddy nie..
ank daddy nie biase2 je..

if ade jodoh ngn die..
ade laa ye ? 
saba ye daddy ? 
ank sulong daddy nie bwu je 21 ;p

heeeeeeeee, maluuuuuuu ! 

No comments:

Post a Comment