Wednesday, April 13, 2011

penat menjaga hati

kenape aku ? kenape tak owg laen ? rase cm nk nanges je td..

time klas com, 
aku mtk permission naek level 15 pegi jmpe PM Aida..
aku gtaw die npe aku xdtg smlm sume..
d ats nasehat akak2 hausmate jgk laa aku naek jmpe PM Aida nie..
then, 
bile da cte kt die..
aku tnye laa..
Prof, 
kwn sy yg lg 2 org tuh xgtaw Prof ke npe sy x tron smlm..

Prof ckp : xde pown, diowg xde ckp pape pown kt i smlm..

okey finee !
korg xgtaw Prof ye ? 
takpe..
aku kt dpn Prof td rase cm nk nanges je..
aku tahan ! 
then, 
after settle down ngn Prof..
Prof suh aku wat surat sume..
xpe laa..
then,
aku msj kwn aku nie..
aku tnye..
ko xgtaw Prof ke aku sakett smlm ?
die ckp, ko xgtaw pape..

hurmm..
aku rase, aku msj tuh elok je..
xde nada marah lgsong dah..
nk taw ape kwn aku nie rply ? 

* bole ke aku pggil die kwn lgg ?

die ckp cm nie : ko nk expect pe kao Prof taw ko period pain ?? ko nk expect die bg ko fullmark kt ko laa ?? ko pk aku sabotaj ko laa nie ??? no point laa weyhh !! markah ktorg pown effect jgkk ! 

eh, WHAT THE FUCKK MANN ! 

aku tnye je pown..
yg kau nk hangen 1 bdn nie kenape? 
kau period jgk ? bodo ! 
bangang ! bangsatt ! 
mmg aku benci kauuuu ! kau mcm babii !
kau taw takk ? aku syak babi pown x kejam cm nie ngn kwn2 die..

nie mmg aku marah gile..
aku cube nk wat cm xde pape..
nk tego2 kau..
kau wat muke palat ngn aku !
okay finee !
xpe, kau ade die..
xpeeee..
kte tgk je laa 1 ari nnt..
die tuh nk take advantage je kt kau..
tak payah hipokrit sgt !

mu taw dok aku lamo doh dende nge mu ! 
pranga supo jubo tahikk ! 
tobak aku beci mu nateee ! 

sumpah aku dah tak tahan dgn kau !
kau mmg vavii gilee !

sblom nie, 
aku bnyk gile kot saba dgn kauu !
kenape kau tak bole nk saba dgn aku ? 

aku da cube phm kau kott !
mmg pukimak laa mcm nie kn ? 
mmg syial gile wey !

yg sal smlm tuh, mmg aku btol2 saket laa pompuan !
eh, kau kn pompuan jgk !
xkn xtaw saket period pain nie cm mne ?
kau tak pnh rase period pain ke hape wey ?

ouh , ye tak ye..
kau da monopos knn ? ptot laa xtaww ! 

skali lg nk gtaw kt sini..
aku betol2 saket..
bkn buwat2 saket..
paham tak bangsatttt ? 
 ari nie, 
kau btol2 spoiled mood aku !
aku yg nk present nye..
sume jd x tntu hala..
kau mmg nk jahanam kn aku ke hapeee ? 

thnx ah bnyk2 sbb da wat cm nie..
xpe,
aku bkn nk ckp aku baek ke ape ke..
tp kau tuh..
tak payah nk perangai mcm syaitonn sgtt !
kang mendapaaat lak dgn aku nie kangg ! 

aku ckp elok2, 
kau nk sentap2 ape kesss ?
mmg nk mati ke hape ? 

eh , 
kalo lu langsi, 
lu mati laa weeyyyy ! 

kau sangat menguji kesabaran aku ! 
rummate aku pown ckp..
kene saba bnyk ngn spesis manusia mcm kau nie !
mmg xde ati perottt ! ishh, mampos laa kau situu !

fuck off u bitch !!

p/s : aku tulis nie mmg time aku nga marah gile2 ! lantak kau laa situ nk terase smpai bile2 pown, ade aku kesah ? aku punye terase nie xde sape jgk yg nk kesah kn ? dah, sekian ! 

3 comments:

  1. sabar ok yang....
    sb dugaan yg ALLAH bg utk manusia nie mrngajar kita supaya kuat....
    mmg kita akan rasa terlalu kecil utk hadapinya tapi percayalah semua yg tersurat dan dijadikan takdir tu adalah yg terbaik...
    nt kita akan lebih bhgia sb kita dah laluinya...
    nt bila kau face lg situasi mcm nie...kau dah lali sb kau dah lalui skrg...
    bykkan bersabar ok...
    manusia biasa mcm kita nie ada kelemahan tapi kelebihan yg ada dlm diri akan cover kelemahan tu...
    so keeping strong...
    i'm always with u...
    syg kau mcm mana dulu smpai bila2....setiasa akn sokong kau susah@senang....

    ReplyDelete
  2. thnx dear for always being there for me ! aku rase mcm kau da pkwe aku skng, bia wan jeless ! hahaha..thnx a lot dear ! xtaw nk ckp cm mne lg dah, sumpah aku penat idop kt sini yang..

    ReplyDelete