Friday, September 23, 2011

Cik Hati saket lagi :(

Cik Hati, 
kenape dengan awak ? 
awak taw tak, 
kalo awak saket, 
kite pown saket :( 
awak jangan lah macam nie,
kite tak rety nak ubatkan awak..
kite dah cube macam2 care dah..
kite tak taw ape lagi yang bole sembuhkan awak..
awak nak pegi klinik hati tak ? 
hurmmm
ade doctor tak ? 
tolong lah tengok2 kan hati saya nie, 

kesian die !


sebab die, 
hari2 saya tak berapa indah seperti yang lalu..
saya dah bgtaw kt hati saya nie, 
suruh die lupa kan yang sudah berlalu, 
tapi Cik Hati saya nie degil semacam je, 
xtaw lah ape masalah die..
tu lah Cik Hati, 
awak tuh lemah lembut sangat..
pantang d usik, 
terguris sane, 
terluka sini, 
last2, 
saya yang susah..
dah laa sayang, 
jom kite kembali normal nak ? 
saya nk hari2 saya indah dengan awak :)
taknak awak macam nie lagi, 
pelis lah Cik Hati !!

segala apa yang saya cuba nk buwat , 
semua nya macam tak menjadi..
rase macam takde mood..
tibe2 je rase macam nak menanges tanpa sebab..
pastuh, 
nak sentap tak kene tempat...
haishhh..
kan best kalo awak boleh luahkan kt saya ape yg awak rase kan skng nie...


semua nie sebab awak, 
kalo awak okay, 
konpem saya pown okayyyy :) 
percaya lah ! 

takpe, 
saya bagi awak masa k ? 
dun worry :) 
take time
insyaAllah, 
semua nya akan kembali normal :) 

p/s ; Cik Hati masih sayang !


4 comments:

  1. haaa, kn ? aku taw, kau pown rase ape yg aku rase nie..sbb kes kau ngn aku, lbh kurang jee...ntah, aku nie, kalo bab nk advice org, mmg A+ tp utk diri sdiri, fail trok weyy !

    ReplyDelete