Monday, September 26, 2011

salam takziah dari saya :(

assalamualaikum wbt 

semalam, 
dlm pkul 8.15pm, 
daddy ade text, 
daddy cakap..
wife tok chik sedang tenat d icu & daddy sekadar nk inform aku je..
so, 
aku pown resah dah lah..

tak senang duduk jgk !
bile tnye daddy kenape, 

daddy ckp, 
masalah jantung, buah pinggang & etc..

so, 
aku decide nk bace kn yaasin utk nenek sedara aku tuh..
lepas bace tuh, 
aku cm ilek2 je lahh..
tdo pown agak lewat lah mlm td..
xtaw kenape aku tak bole tdoo..

okayyy, 

dah habes kt situu !


then bangon pagi tadi, 
tengok2 ade mesej kt num 019,
mcm pelik lah jgk, 
sbb num tuh just famly terdekat je yg taw..
bile aku tengok, 
rupe nye daddy yg mesej, 
daddy ckp, 
nenek sedare aku tuh, 
dah meninggal jam 2.15 pg td..


innalillahiwainnailaihirojiun


so, 
aku bangon mandi2, 
pegi kelas macam biase..
dok kire2 jgk, 
nk balik or tak..
tp tu lah, 
ble cll daddy, 
daddy ckp xyah, 
sbb nk smpai sane pown dah amek mase lame..

td cll mummy, 
mummy ckp, 
dah selamat d kebumikan lepas zohor td..

alhamdullillah jgk lah, 
sbb tuhan bg aku peluang utk jmpe die time raya hari tuh, 
aku sempat pegi beraye dengan arwah, 
itulah yg terakhir aku jumpa die...

semoga roh nya d tempatkan d dlm kalangan org2 beriman..


AL - FATIHAH

1 comment: