Monday, September 26, 2011

selepas 2 bulan, kau datang balik & i was like, kau dah kenape ?


hello brother ! 
whats wrong with you huh ? 
selama nie kau diam menyepi cm tuh je,
apsal tibe2 je malam tadi kau text aku haa ? 
then, 
nak cakap sorry sorry sume dengan aku, 
ape kes ? 
ouh, 
kau baru tersedar dari lamunan ke hape ? 
nie kire cam lamunan terhenti laa nie ye ? 
alahaiii..
kesian kau wey !
like seriously, 
kesian gile bhaiii ! 
aku cm pelik lah sikit kn, 
yelahh..
sblom nie, 
aku cll, 
aku text, 
mmg kau ignore je..
and aku tak penah harap yg kau akan text aku d suatu malam yg tak bape nk indahh..


kelakar lah kau nie !
kau nak ape ? 

kau ingat dengan kau punye sorry tuh, 
aku bole back to normal ke dengan kau ? 
aduhhh..
sorry lah bang, 
pegi carik mangsa laen pehlisss ! 
but not me k ? 
kau dah cukup buwat aku makan hati,

ouh ye, 
tengs lah jgk sbb dah berjaya buwat aku makan hati..
and hasil nye, 
agak memberangsangkan aku ;)) 
kawan2 cakap , 
i look slimmerr ! 
tuh yg aku nk, 
so dah lah..
kau tak perlu nk buwat aku makan hati lagi..
kang kot kurus kering kang, 
susah lah aku...
nk kene ngadap press conference segala..

rumit lah !
dah dah, 

kau pegi maen2 jauh2 please..
jangan ganggu aku , 
thankyou :) 


eh btw, 
kalau dah jodoh , 
tak ke mane, 
so no worries lah..
but for the time being, 
leave me alone ! 

p/s ; masih sayang ;)


No comments:

Post a Comment