Thursday, March 17, 2011

belaja omputih pown tak susa mcm nie ! urghh !

dear MANDARIN

kenape kau perlu ade dlm kamus idop aku ? kau taw kn aku tak suke kau ? stakat due tige pekataan mayb bole cope tp bile satu due buku, tak dapat de jepp ! aku pown xtaw kenape aku tak dpt nk sebati kan kau dlm diri & sanubari aku nie haaa ! aduhhhhh ! seksa nye bhaii ! tuhan aje yg taw betape susa nye aku nk terap kn kau dlm jiwe aku nie..td, time klas mandarin , sumpah aku bengangg ! aku xtaw kenape, mulai ari nie aku tak suke laoshi ! die sgt2 strict ! urghhhhhhhhhhhh ! 

yg nie bwu mandarin 1, aku ade lg due kali kene amik subjek nie ! ade mandarin 2 & mandarin 3 lg nie haaa ! aduhhh, ya Allah berkati laa hamba Mu yg lemah nie..aku cuak gile kot ! 
time kecik2 dlu blaja omputih, takde laa aku  gugup smpai cm nie skali ! 
klaka je aku nie ! awal2 ari tuh, konfiden je gtaw owg amik 3rd language mandarin sume2..
poyo je lbh knn ! 

dah lah , byee ! 

mood : bengang ! marah ! benci ! tak suke ! 

No comments:

Post a Comment