Monday, March 7, 2011

sampai bile ? aduhh

kawan, mungkin sem nie aku baru nk mule rapat dengan kalian..kn ? aku tak sangke yg kite akn jd kawan & sebumbung mcm nie..sumpah tak sangke ! dan korang pown sumpah tak sangke kn ? mule2 stay b'same ngn korang, aku mcm cuak..yelaa, kalian kn seniors..at last, aku dapat adapt ngn dunie baru aku nie, alhamdullillah..

aku ingat, semue nye okay bile hari2 aku b'same korang, aku rase happy sangat..tp at last, kenape jadi mcm nie ye ? sungguh tak penah aku sangke & juge tak t'duge :(  masing2 ade kerenah & pe'el masing2 kn ? ye, aku pown ade..tipo laa kalo nk cakap semue manusia kt muke bumi allah nie sume baek, kn ? so, aku try laa accept kekurangan korang..& same goes to korang, korang pown accept kelemahan aku..sometimes, yg kurang tuh akn jd pelengkap buwat diri kite yg juge tak bape nk lengkap nie..

korang, thanks a lot & i really appreciate all those kind things yg korang penah buwat utk aku :) 

SEKARANG, kenape ade yg dah mule nk tunjok kepale angin ? aduhh, aku tak paham..ye, mayb masing2 ade kepale angin yg t'sendiri..aku dgn care aku kn ? tp, tolong laa sayang ! tak perlu laa b'panjangan..ye ? tak best laa mcm nie...okey fine, aku mengaku, mulot aku KADANG2 agak kasar tp aku rase mcm SELALU je kn ? tp deep donw inside, aku syg kalian..sumpah ! tak penah ade aku kt puncak nie yg s'caring kalian..mayb kte masig baru lg dlm hbgn utk m'jd kwn nie..yelaa, sbb sblom nie aku knl korg pown melalui koko Jpam kn ? skng, aku da kenal korg..aku taw sape korg..korg just akan marah bile ade yg tak kene, tp lepas tuh korang elok laa..same goes to me & aku rase sume nye same kot, kn ? 

hurmmm, yg jd mslh skng nie..kenape kite tak nak ubah diri kite ? dan kenape kite nk owg laen ubah diri mereka utk kite ? siyes aku tak paham ! in a relationship, bkn ke kte yg ptot ubah diri kite dlu ? 
kalo tak nnt, jd laa mcm MAK KETAM YG NGAJA ANAK NYE B'JALAN DGN BTOL, kn ? huhu

skng nie, aku rase aku dah cukop m'NEUTRAL kn diri aku..aku tolak tepi sume perasaan marah, bengang, saki hati, dendam & sume2 nafsu amarah aku ke tepi..sbb ape ? sbb nye, aku still syg kau..aku taw, kau mungkin b'bulu je dgn aku kn ? aku bkn ape & aku bkn b'niat nk kurang aja dgn kau..aku hormat kau sbgai kakak so aku mtk tolong laa, tolong laa act like a kakak to me, can u ? sure u can :) 

da laa kak , aku malas nk menulis panjang2 lg daa...aku tkot aku menangis lak nnt ! nie pown nga menahan je sebak nye..hurmm, bile aku cube nk tegor kau, kau tak layan aku..aku sedang cube utk m'neutral kn keadaan kak..cube laa paham kakkk ! aku tak nak masam muke cm nie lg daa...

lepas nie, aku harap kite akan okay & sblom aku mtk maap face to face dgn kau..aku nk mtk maap kt sini dlu kak..aku takot aku tak bole nk ckp face to face dgn kau..

pasal isu ari sabtu ari tuh, mmg semue owg bengang tp kejap je..lepas tuh, kami sume okay ! yg psal kua tak ajak tuh, sbb kami da nmpk kau laen mcm..sbb tuh kami malas nk tego sbb kami taw kau mcm mane..huhu..

SORRY :) 

* hope dgn entri kali nie, aku dpt rapat kn blik jurang yg ade tuh !

No comments:

Post a Comment